• (Android) Sonic Dash 2: Sonic Boom cheats onbeperkt munten

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic Dash 2: Sonic Boom ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic Dash 2: Sonic Boom IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheats onbeperkt munten ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sonic Dash 2: Sonic Boom 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Het is een goed spel, maar het is erg moeilijk om rode sterren te krijgen, dus maak het alsjeblieft gemakkelijker. Ik ben klaar om de mijne op elk moment te upgraden

    Sonic Dash 2: Sonic Boom Arcade saj

    Meh, het is verre van de beste continue hardloopgame die ik heb gespeeld.

    OMG dit spel is GEWELDIG. Ik ben er zo dol op dat mijn kleine broer dit spel speelt, dus ik besloot het te spelen zodat ik kan zien of het echt leuk is. En ik hou van de graphics en speel zoveel dingen om te doen, maar één probleem, wij knokkels en Amy zijn 180 en dat vind ik niet leuk, dus los dat alsjeblieft op. Buiten dat is dit spel GEWELDIG. Ik raad dit spel aan voor jongere kinderen en volwassenen

    Ik vind deze update leuk, maar een glitch verpestte mijn kans om Vector te krijgen. Ik kon de tickets niet krijgen, zelfs niet na de tijd dat ik hoop dat dit wordt opgelost, maar ik ontgrendel het nog steeds koop nieuwe tickets

    Deze game is zo slecht dat er één game is als je meer games neemt, dus de ster zal 5 zijn, maar is het 2 vanwege jou

    Dit spel is het beste, en ik heb met het spel altijd mijn voortgang in het spel verloren. mooi werk voor Sega hardlights.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :